Позакласна робота

КВК
І-ІІ    Вихід і привітання команди « Гламурні  штучки та математики-заучки»
      Команда виходить з піснею:
 Попереду капітан раз-два-три                                                   
 В КВК нас всіх веде раз-два-три.
 Тут і хлопці у нас браві,
 І дівчата завжди жваві
 Раз-два, раз-два, три
 Памятайте ж ви малята раз-два-три,
        Ми не вмієм програвати раз-два-три.
        Математику ми знаєм і в змаганнях щастя маєм      
                 Раз-два, раз-два, раз-два-три.
Як весело сьогодні, ісміх і жарти скрізь
Це КВК працює, хто швидше, хто прудкіш.
Дасть відповідь кмітливу, запросить у танок,
Так будьте ж ви уважні, ітак йде КВК
Ми сьомий клас вітаємо, традиція така
І щиро вам бажаємо всім «виграть» - це в лапках.
Ще й подарунків трошки приготували вам
Прийміть оцю галошу _ це не завадить вам.



Противник сьогодні серйозний у нас,
О, друзі поважні вітаємо вас
Хай гумор на хвилях злітає дзвінких
І сміх щиросердний вітає усіх.

Болільникам вірним сердечний привіт
Сміливо за нами в незнаного світ.
Ми хочемо дуже сподобатись вам
І вірим, що ви допоможете нам.

Заждіть, а судді, друзі, забули ми про них.
Скоріше привітайте, щоб не образить їх.

Повага вам, судді, привіт вам журі
Та тільки суворо ви нас не судіть
І смійтеся з того, що викличе сміх
Сміятися голосно суддям не гріх.

Любі судді, просим щиро, їжте ви млинці із сиром
Їжте й чаєм запивайте, і про нас не забувайте.

Щоб усе було гаразд, прикладіть старання.
Виконати просим вас, всі наші бажання. 

Привітання команди «Чортова дюжина»

Учень:  Раз! Два!
Всі: Три,чотири!
Учень: Три! Чотири!
Всі: Раз, два !
Учень: Оці бали не для нас!
Всі: А от  «дюжина» якраз!
Учень: Ми 12 дуже любим!
Всі: Ми – це значить десятий  клас!
Учень: Математику ми любим!
Всі: Ніхто не переможе нас!

Учень: Команда, стій! Раз, Два!
 Наш девіз: Думати – колективно!
Діяти – оперативно!
Спорити – доказово!
Це для всіх – обовязково!
Команда!  Рівняйсь! Струнко!
По порядку розрахуйсь!
-         Перший, перший, перший…
Учень: Стоп! А останній хто?
Всі: В нашій команді останніх нема!
Учень: Скільки ж нас?
Всі: Дюжина!
Учень: Так! Нас 12, а це – дюжина!
Ми всі перші, а значить  - кращі математики школи!
Але у нас нема капітана. Нам потрібен капітан!
(Вивозять на візку «крутого математика» - капітана команди).
Всі: Ось він! Наш капітан!
Учень:  Тепер нас 12+1, а це – «чортова дюжина».
Наш капітан зовсім не говорить по – українськи, але все розуміє.
( Звертається в зал)
Шановні суперники, болільники і журі!
Ви зараз маєте унікальну можливість подивитися древній і хороший звичай. При чому, не тільки подивитися, а й взяти у ньому участь!


(Голос із залу) А як називається цей звичай?
Капітан: Бамбарбія кергуду!
(Голос із залу) Що він сказав?
         Учень: Він сказав, що цей красивий звичай називається (всі):                 
«Конкурс веселих і кмітливих математиків!»
Капітан: І так, вас вітає команда «Чортова дюжина»
(Члени команди говорять по черзі)
- А чи знаєте Ви, що колись найбільшим числом було число 12 – дюжина, а наступне число за ним було лишнім, нещасливим, і називали його «чортова дюжина»?
- А чи знаєте Ви,Що в царській Росії в деяких містах не було 13-го номера трамвая і квартир з номером 13?
- А чи знаєте Ви, що в 1913 році в Лондоні декілька тисяч чоловік підписали петицію про заміну на будинках всіх номерів13?
- А чи знаєте Ви, що в США , в деяких висотних будинках нема 13-го поверху, а в готелях нема 13-го поверху?
- А чи знаєте Ви, що деякі учні ще і зараз вважають число 13 нещасливим і, йдучи на ДПА бояться, що їм попаде № 13?
Всі: Але тільки не ми!

Всі співають:

Математику мы любим, математику мы любим,
Ты поверь, ты поверь!
В КВН пришли командой, в КВН пришли командой
Мы теперь, ми теперь!
Наша «дюжина» сюда явилась, «здрасте»!
Не страшны нам предрассудки и напасти.
А соперникам не спрятаться, не скрыться,
Им команда наша долго будет сниться.
        Не прожить нам в мире этом, не прожить нам в мире этом
        Без потерь, без потерь.
Но победить хотим мы очень, но победить хотим мы очень
Вот теперь, вот теперь.
         Пусть горит огонь в душе команды нашей,
         Нет умнее нас способнее и краше.
         От математики нам никуда не скрыться,
          И умом своим готовы мы сразиться.



                        ІІІ      Розминка команд
       1. На двох руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?
2. 5 копиць сіна і 7 копиць сіна завезли разом. Скільки отримали копиць сіна?
3. Електропоїзд їде зі Сходу на Захід із швидкістю 60 км/год. В тому ж напрямку зі Сходу на Захід дме вітер, але з швидкістю 50 км/год. В який бік відхиляється дим поїзда?
4. Два в квадраті – чотири, три в квадраті – дев’ять. А чому дорівнює кут в квадраті?
5. Хто швидше перемістить 2 картки але так, щоб суми чисел в обох стовпчиках були однакові:
                        1                  4
                        6                  8
                       14                10 
                       15                22  


6. Придумати 2 рівні дроби, але щоб в одного чисельник був більший від знаменника, а в другого – чисельник менший від знаменника
7. Обом командам намалювати карикатуру, в  якій буде найбільше геометричних фігур.
8. Число 666 збільшити в півтора раза, не виконуючи ніяких арифметичних дій.
9. Як записати число чотири  трьома п’ятірками  використовуючи  знаки дій?
10. Гра «Чомучки».
Запитання І команді: Чому в нашій школі учні погано вчать математику?
( Задаю запитання І учню в команді, він відповідає. Те, що він відповів, запитую в другого учня. Те, що відповів ІІ – запитую в ІІІ учня, і т. д. Вкінці зачитую І запитання і останню відповідь. Журі судять, відповіді якої команди були цікавіші.)
Запитання ІІ команді: Чому на контрольній з математики більшість учнів стараються списати?

             І\/    Конкурс капітанів.
1.  Хто  знайде більше натуральних чисел на малюнку, рахуючи по порядку, за 1 хвилину?



2. Логічна задача. Поставити замість ? відповідне число, відшукавши певну закономірність.
  
        
       
                                  V.  Двобій команд.
 І команда задає запитання ІІ команді:
1.Скільки буде, якщо пів сотні розділити навпіл?
2.Чому дорівнює добуток усіх чисел?
3. На галявині росте 5 беріз. На кожній березі по 5 гілочок , на кожній гілочці по 5 листочків, біля кожного листочка о 5 яблук. 





ІІ команда задає запитання  Ікоманді:
1. Записати одиницю всіма відомими цифрами.
2. Що спільного має відоме дерево баобаб і рівняння 2х-8=0?
3. До міста їде мотоцикліст, а йому назустріч їде 2 легкові, 3 вантажні і 1 велосипедист. Скільки автомобілів їде до міста?

                        VІ.    Домашнє завдання 

                                            І команда
                       Пісня     (на мотив пісні «Смерека»)
                      Усі задачі розв’язали
І зошити поздавали.
Я сижу і ледь не плачу-
Я не розвязав задачу

 Приспів
Ой, задачо!
Розвяжись мені, задачо!
Чом я над тобою плачу?
Ох, важка оця задача! (Двічі)
Чи у хлопців запитати,
Чи в дівчат її списати?
Як же мені з нею бути,
Ви  порадьте мені люди.

Приспів:
Ой, юначе!
                                   Розвяжи мені задачу!
Я сиджу і ледь не плачу,
Ох, важка оця задача!  (Двічі)
Свого лоба ми нахмурим ,
В голові усе там збурим…
Ось уже і прояснилось,
Чом раніше не ділилось.
Приспів
Ой, задачо!
Розвязали й цю задачу.
І тепер вже я не плачу,
                         Бо була легка задача.  (Тричі)

  


 т                           ІІ команда
                      Математичні  частівки.
Ми веселі дві подружки із баяном братиком,
Заспіваємо частушки  вам про математику.
         Та невже ми заспіваєм  вам про математику?
Знають Ігор, Коля й Вася – іспит наближається.
А в них з алгебри у класі двійки прибавляються!
         Та невже ото насправді двійки прибавляються?
Отака в усіх нас доля, іспити, страждання.
Вже не спишете у школі залгебри завдання.
         Та невже не зможем, справді, списувать завдання?
Розвязав Петрусь задачу, тільки мінуса не бачив.
От і вийшло, що лимон, важить майже вісім тонн .
          Та невже ото лимон важить, справді, вісім тонн?
На контрольній ловив гав, одиницю упіймав.
Підглядав в усі книжки, переплутав сторінки.
            Та невже дурний такий, переплутав сторінки?
Біля дошки він стояв, нагадував дуба.
В теоремі прирівняв до квадрата куба.
           Та невже ото квадрата прирівняв до куба?
Хто задач не полюбляє, тим така і дяка.
Весь рік двійки заробляє, й вийде лобуряка.
Та невже ото подяка? Двійка в лобуряки?



                   \/ІІ   Конкурс болільників
1. Скільки одержимо, коли  півсотні розділити навпіл?
2. Скільки одержимо десятків, якщо два десятки помножити на 3 десятки?


 3. Скільки дверних ручок у школі? ( у два рази більше, ніж дверей).
4. В 24 години ночі в Довговолі іде дощ. Чи буде в Довговолі через 72 години сонячна погода?
5. Яка команда болільників заспіває більше пісень, що містять числівники? ( команди співають почергово)

                   \/ІІІ   Слово журі
    



                           ІХ    А тепер можна і млинцями почастувати…




                                

 Гра” Математична регата”

Мета: в ігровій формі виявити ерудованість, спостережливість,
  логічне мислення; підвищити інтерес до вивчення математики.

Форма проведення:           командні змагання між учнями в ерудованості,
обізнаності, широті кругозору

Педагогічні можливості: для різної категорії учнів, спеціальні знання з
     математики не обов’язкові.

Вік учасників:         учні 7 – 11 класів ( в залежності від рівня розвитку та
підготовленості учнів)
Обладнання:            секундомір; дзвіночок;
крейда; призи учасникам та переможцям гри.
 На моніторі зображено ігрове поле


В
І
К
Т
О
Р
І
Я
1








2








3








4








5








6








7








8








9









Ведучий:     Доброго дня, шановні школярі!

                        Давайте познайомимось.

                                               Я бувалий капітан,
                                               Я обїздив багато стран,
                                           Але де б я не бував
                                               Мене тягнуло в океан.
Сьогодні мені випала честь відкрити першу незвичну регату - математичну. Через декілька хвилин ви познайомитися з її учасниками: трьома юними командами. Але перед тим, як запросити їх на палубу, перевіримо, чи готова публіка вболівати?
(запрошуються команди)
Кожна команда  називає свою назву та девіз, вітає суперників.
Вихід І команди: Дюжина.
Капітан команди: Команда, рівняйсь, струнко!
                                  Кроком руш!
(команда заходить в залу).                
Капітан команди: Раз, два!
Всі: Три, чотири!
Капітан команди: Три, чотири!
 Всі: Раз, два!
Капітан команди: Оці бали не для нас!
Всі: А ось дюжина якраз!
Капітан команди: Ми «12» дуже любим!
Всі: Ми – це значить 7-й клас!
 Капітан команди: Математику ми любим!
Всі: Ніхто не переможе нас!
Капітан команди: Команда, стій! Раз, два!
Наша назва – дюжина!
Наш девіз: Думати – колективно!
Діяти – оперативно!
Спорити – доказово!
Це для всіх обов’язково!


Всі співають:

          Математику мы любим, математику мы любим,
Ты поверь, ты поверь!
На конкурс мы пришли командой,
На конкурс мы пришли командой
Мы теперь, мы теперь!
Наша «дюжина» сюда явилась, «здрасте»!
Не страшны нам предрассудки и напасти.
А соперникам не спрятаться, не скрыться,
Им команда наша долго будет сниться.
        Не прожить нам в мире этом, не прожить нам в мире этом
        Без потерь, без потерь.
        Но победить хотим мы очень, но победить хотим мы очень
        Вот теперь, вот тепер!
 Пусть горит огонь в душе команды нашей,
 Нет умнее нас способнее и краше.
 От математики нам никуда не скрыться,
 И умом своим готовы мы сразиться
(команда займає своє місце за столиком)


Вихід ІІ команди: Бісектриса.


Капітан команди: Команда, рівняйсь, струнко!
Кроком руш!
Капітан команди: Раз, два!
Всі: Йде команда!
Капітан команди: Три, чотири!
Всі: Бісектриса!
Капітан команди: Пять,шість!
Всі: Ми готові
Грати в ігри пречудові!


Капітан команди: Команда, рівняйсь, струнко!
Наша назва: Бісектриса!
Наш девіз: Ми ділим дружбу пополам,
                    Як бісектриса кут.
І. Ось я у залі, на конкурс прийшла,
А тема у нас – математика.
Сміх, пісні, жарти – все тут
Це ті виступають, що ділять кут.
ІІ. Журі перед нами – всі вчителі,
Аж серце холоне, як глянеш туди.
Суперник прийшов, щоб виграти плей,
Ми знаєм: у нас все буде окей.
(команда займає своє місце за столиком).

 

Вихід ІІІ командиГламурні  штучки та математики заучки
Капітан команди: Команда, рівняйсь, струнко!
Кроком руш!
оманда виходить з піснею):

Попереду капітан раз-два-три                                                   
Він на конкурс нас веде, раз-два-три.
Тут і хлопці у нас браві,
І дівчата завжди жваві
Раз-два, раз-два, раз-два-три.
        Пам’ятайте ж ви малята раз-два-три,
        Ми не вмієм програвати раз-два-три.
        Математику ми знаєм і в змаганнях щастя маєм      
                Раз-два, раз-два, раз-два-три.

 

Наша назва: Гламурні  штучки та математики заучки.
Наш девіз: Наше завдання – не правила вчити,
                     Наше завдання – вас розсмішити!
І. Противник сьогодні серйозний у нас,
О, друзі поважні вітаємо вас
Хай гумор на хвилях злітає дзвінких
І сміх щиросердний вітає усіх.

ІІ. Болільникам вірним сердечний привіт
Сміливо за нами в незнаного світ.
Ми хочемо дуже сподобатись вам
І вірим, що ви допоможете нам.
(команда займає своє місце за столиком).

 

Ведучий:   Перед тим ,як вирушити в мандрівку, я познайомлю вас з моїми       помічниками.  Вашу відвагу та вміння долати труднощі буде оцінювати шановна морська колегія у складі: (знайомство з журі)
            (далі ведучий знайомить учасників з правилами гри)
Ведучий:       Зараз ми вирушаємо в мандрівку до острова ВІКТОРІЯ
На шляху вам потрібно знищити всі кораблі, які знаходяться на ігровому полі. Таких кораблів 5:
-          1 трьохпалубний
-          3 двохпалубних
-          1 однопалубний.
Крім того на ігровому полі є 2 призових сектори  та 2 „переходи ходу”  
У ведучого є копія ігрового поля , на якому позначено кораблі та виграшні сектори.


В
І1
К
Т
О
Р
І2
Я
1



+ 5




2

Г





Н

Ь

3

Й






4




М

Ц



5








6


+5





7
®




А



8



®

И


И

9





К




Кожна команда має право на постріл. Постріл задається двома координатами (4; а) (5;в) і т. д.;
            - якщо постріл не результативний, тобто в корабель не влучили, то команді задається питання, на обговорення якого дається 30 секунд;
            - за правильну відповідь команда отримує 10 балів і залишає за собою право ще одного пострілу ,після якого хід переходить до іншої команди;
            - якщо постріл результативний, то команда отримує автоматично 10 балів та робить наступний постріл.
При кожному результативному пострілі відкривається літера. Бій триває доти, доки не будуть відкриті всі літери. Але це не просто набір літер. З них потрібно скласти прізвище російського математика.
            Цей математик створив перший російський підручник з математики та навігації для школи. Ломоносов зберігав цей підручник до кінця своїх днів та називав його „вратами учености”. На знак визнання досягнень цього математика Петро 1 дав йому друге прізвище, чим хотів підкреслити, що розвинений розум та знання притягують до людини інших людей з такою ж силою, як магніт притягує до себе залізо.(Магницький)
Отже, прошу сигнал! 
(звучить  дзвіночок)
Увага! А яка команда зробить перший постіл? Це вирішувати вболівальникам. Першою буде робити постріл та команда, вболівальник якої першим дав правильну відповідь.
(задається питання вболівальникам).
Питання:                   Арифметический я знак,
                                   В задачнике меня найдёшь во многих строчках
                                   Лишь «о» ты вставишь, зная как,
                                   И я – географическая точка.
( плюс-полюс)
Ведучий задає питання командам.
                                                                       Питання
1.Три курки за три дні знесуть троє яєць. Скільки яєць знесуть 12 курок за 12 днів?                                                                                               (48 яєць)

2 .В якому випадку правильна рівність: 19+15=10?
                                               (час: 19год=7год, 15год=3год)

3.Поставте між цифрами знаки, щоб рівність була правильна
            12345=2                                                                                             ((123+4):5=2)

 

4.Ім’я якого математика складається з трьох складів, причому перший склад- число, другий- нота, а третій-одне з імен давньоєгипетського бога Сонця?                                           (Пі-фа-гор)

5.Назва якої книжки містить число, що є добутком четвертого, п’ятого і шостого за порядком простих чисел?
                                                                       („Тисяча і одна ніч”  7*11*13=1001)

6. Фігура ,яка має три сторони , називається трикутником, чотири-чотирикутником, п’ять-п’ятикутником. А як називається фігура, що має дві сторони?                                                                                           (кут)

7.В давнину такого терміну не було. Його ввів у 17 ст франц. математик Франсуа Вієт, що в перекладі з латинської означає „спиця колеса”. Що це?       
                                                                       (радіус)
Математична пауза:
 (читають двоє по черзі)

 

Найдавніша на планеті
Між наук цариця.
Математика – ти наша
Вірна помічниця.
        Чи будинок зводиш, друже,
        Чи пливеш морями
Вона  скрізь тобі послужить,
Всюди вона з нами.
На заводі, чи в друкарні,
В державній палаті,
Навіть лікар у лікарні
Мусить її знати.
І сувора, й соловїна
Математика країна.
Праця тут іде завзята.
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити, віднімати,
Множити і додавати,
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим маєш завжди бути.
Щоб водити кораблі
І в небо злітати,
Треба нам усе уміти,
Усе добре знати.
І у цьому нам усім,
І дорослим, і малим,
Допоможе, будьте певні.
Математика.
Хто науку цю цікаву
Добре знатиме,
Той ніколи в жоднім ділі
Не блукатиме.

8.Назвіть стародавній геометричний інструмент який, як стверджував рим. поет Овідій(1ст.н.е.), був винайдений в Стародавній Греції.                                                                                              (циркуль)
9. Хто першим запропонував нумерацію крісел у театрі по рядах і місцях?                                                                                                            (Декарт)
10.Скільки разів старий кликав золоту рибку?                                       (4)
11.Записані всі числа від 1 до 99. Скільки разів записана цифра 5?   (20)
12.Назвіть два таких простих числа, сума і різниця яких є простими числами.           (5 і 2)
13.Скільки отримаємо десятків, якщо 3 десятки помножимо на 3
десятки?                                                                           (90 десятків, 30*30=900)
 14.Коли ми дивимось на число 3, а говоримо 15?                      (годинник)
Математична пауза:
Пісня  «10 клас».

 

15.У мене сестер і братів порівну, а в моєї сестри сестер вдвічі менше ніж братів. Скільки нас?                           (4 брати, 3 сестри)
16.П’ять землекопів за 5 год. Викопують 5м канави. Скільки землекопів зможуть за 100 годин викопати 100м канави?      (5 землекопів)
17.Запишіть 100 однаковими шістьма цифрами       (99+99/99)
18.Скільки кг піску в ямі розмірами 2х2х2?                                (ніскільки)
19. Як можна розділити циферблат годинника на 6 частин так, щоб у всіх частинах сума чисел була однаковою?
20.Батько старший за сина на 23 роки. Через скільки років син буде молодший за батька на 25 років?                                                    (ніколи)
21.В якому місяці 28 днів?                                           (в кожному)

Математична пауза:
(читають двоє по черзі)

- А чи знаєте Ви, що колись найбільшим числом було число 12 – дюжина, а наступне число за ним було лишнім, нещасливим, і називали його «чортова дюжина»?
- А чи знаєте Ви,Що в царській Росії в деяких містах не було 13-го номера трамвая і квартир з номером 13?
- А чи знаєте Ви, що в 1913 році в Лондоні декілька тисяч чоловік підписали петицію про заміну на будинках всіх номерів13?

 

- А чи знаєте Ви, що в США , в деяких висотних будинках нема 13-го поверху, а в готелях нема 13-го поверху?
- А чи знаєте Ви, що деякі учні ще і зараз вважають число 13 нещасливим і, йдучи на ДПА бояться, що їм попаде № 13?
Всі: Але тільки не ми!
22. Її знайомство з математикою відбулося у 8 років, т.я. стіни її кімнати були обклеєні листками з записами лекцій з математики професора Остроградського. Хто вона?                    (С.Ковалевська)
23.Скільки горошин може ввійти в порожню склянку?    (горошини не ходять)
 24. По стовпу висотою 10 м повзе слимак. За день він піднімається на 5м, а за ніч сповзає на 4м.Через скільки днів він досягне вершини стовпа?                                                                     (через 6 днів)
 25.В школі 370 учнів. Доведіть, що серед учнів цієї школи обов’язково знайдуться хоча б 2 учня, у яких день народження в один день.                                                                                                         (в році 365, 366 днів)
26.Знайдіть найбільш простий спосіб обрахування .
27.Дано трикутник. Чи можна провести пряму так, щоб вона перетнула всі сторони трикутника?                                                                           
28.Яку назву мала перша математична книжка, надрукована слов’янською мовою?                                                             (Арифметика) 

                                     

Математична пауза:
Танець «Усний рахунок».

 

29.Двоє селян поділили між собою 7 грн, причому один отримав на 3 грн більше за другого. Скільки грошей отримав кожний з них?
                                                                                                        (5 і 2 грн)
 30.Як розміняти 59 коп п’ятнадцятьма монетами по 3 і 5 коп ?
                                                            (7 монет по 5 коп, 8 монет по 3 коп)
 31.Що це може бути: 2 голови,2 руки та 6 ніг, а в ходьбі лише 4 ?
                                                                                                         (вершник на коні)
 32.Що легше: 1кг заліза чи 1кг пуху ?                                         (порівно)
 33.Відстань від Кривого Рогу до Москви літак пролітає за 110 хв. А з Москви до Кривого Рогу - проти вітру - за 1год 50хв. Коли швидкість літака більша                                                     ( 110хв=1год 50 хв)
 34.Скільки можна накреслити квадратів з периметром 12 см ?
                                                                                     (один)
 Математична пауза:
                       Математичні  частівки.

 
 Ми веселі дві подружки із баяном братиком,
Заспіваємо частушки  вам про математику.
         Та невже ми заспіваєм  вам про математику?
Знають Ігор, Коля й Вася – іспит наближається.
А в них з алгебри у класі двійки прибавляються!
         Та невже ото насправді двійки прибавляються?
Отака в усіх нас доля, іспити, страждання.
Вже не спишете у школі залгебри завдання.
         Та невже не зможем, справді, списувать завдання?
Розв’язав Петрусь задачу, тільки мінуса не бачив.
От і вийшло, що лимон, важить майже вісім тонн .
          Та невже ото лимон важить, справді, вісім тонн?
На контрольній ловив гав, одиницю упіймав.
Підглядав в усі книжки, переплутав сторінки.
            Та невже дурний такий, переплутав сторінки?
Біля дошки він стояв, нагадував дуба.
В теоремі прирівняв до квадрата куба.
           Та невже ото квадрата прирівняв до куба?
Хто задач не полюбляє, тим така і дяка.
Весь рік двійки заробляє, й вийде лобуряка.
Та невже ото подяка? Двійка в лобуряки?

Підведення підсумків, нагородження переможців. 



 


Математичний КВК 



                      

Немає коментарів:

Дописати коментар